Tuesday, January 20, 2009

GERMANOS стартира нова комуникационна кампания


"5 000 000 разходки - една дестинация" е слоганът на новата комуникационна кампания на веригата магазини GERMANOS, като числото 5 000 000 отразява броя на посещенията в 138-те магазина в страната за една година. Лицата, включени в кампанията, отговарят на профила на клиентите на GERMANOS - активни хора, които се интересуват от технологиите и всичко ново и които срещаме в ежедневието си. Телевизионните клипове представят поредица от ситуации, в които героят намира отговор на своите въпроси, свързани с мобилните комуникации, на фона на хита на Нанси Синатра от 60-те години на миналия век These Boots Are Made for Walkin'. Тийзър кампанията стартира на 7 януари, а нейното пълно разкриване беше на 17 януари.

No comments: